Algemene voorwaarden

Door gebruik te maken van onze diensten, gaat de klant akkoord met de algemene voorwaarden.

  1. ParaFuture geeft geen vergoedingen en of terugbetalingen over de geleverde diensten.
  2. Het is strikt verboden om (privé) gegevens zoals email adressen en telefoonnummers uit te wisselen tussen de cliënt en de consulent. Dit om de privacy en anonimiteit ten allen tijden te waarborgen.
  3. Het is de consulent niet toegestaan medische adviezen te verstrekken
  4. Het betreffende tarief voor de diverse soorten van consulten die ParaFuture aanbiedt staat op de website vermeld.
  5. Personen onder 16 jaar zonder toestemming van hun ouders/wettelijke voogd/verantwoordelijke zijn van het gebruik van deze dienst uitgesloten.
  6. Advies wat tijdens een telefoongesprek wordt gegeven is van een geheel vrijblijvende aard. ParaFuture is hier niet verantwoordelijk voor.
  7. Al onze coaches/consulenten zijn professionele mensen, met een ruime levenservaring en zijn van te voren uitvoerig gescreend. De consulenten zijn niet in loondienst en werken op zelfstandige en onafhankelijk basis op de website van ParaFuture. Coaches/consulenten zijn zelf verantwoordelijk voor de consulten c.q. coaching en andere die diensten die zij verlenen.
  8. Voor het bellen wordt betaald. Als het gesprek door storingen niet goed verloopt door storingen met de telefoonlijn/internetverbindingen, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor.
  9. Klachtenprocedure ParaFuture. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per email, of reguliere post .Onze medewerkers zullen de klacht onderzoeken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:
    email info@parafuture.nl
    Adresgegevens:
    Double U Holding B.V
    Kanaalweg 33
    2903 RL Capelle a/d IJssel
    Kvk 24322049
    tel.: 010-4138444

Na ontvangst van uw klacht per email ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.